Pomóc firmom w wykorzystaniu ich przewag konkurencyjnych by umożliwić im osiągnięcie celów rynkowych poprzez kompetentnych i zaangażowanych w swoją pracę pracowników
Wizja
Wychodzić na przeciw globalnym wyzwaniom biznesowym, opierając się na wiedzy i doświadczeniu we wspomaganiu globalnych procesów zmian oraz zaadoptowaniu ich w firmach, w celu zapewnienia silnej współpracy.
Strategia
Zrozumieć cele naszych klientów w biznesowym otoczeniu, w celu identyfikacji przeszkód oraz zapewnienia zindywidualizowanych rozwiązań, biorąc pod uwagę zarówno szanse oraz zagrożenia, jak również podejście klienta oraz otoczenie biznesowe w jakim działa.
Polityka jakości
Jakość usług świadczonych przez firmę Trening Doskonalenia Predyspozycji potwierdza wdrożony System Zarządzania Jakością ISO 9001:2015. System obejmujeusługi szkoleniowe i doradcze oraz coachingw zakresie oferowanym przez firmęwe wszystkich etapach ich realizacji. Realizacja przyjętych zasad zarządzania jakością jest naszym najwyższym priorytetem wpływającym na sprawność funkcjonowania organizacji. Dzięki zasadom polityki jakości możemy spełniać wymagania i oczekiwania naszych Klientów oraz zapewnić najwyższą jakość usług.
Rozpoznając potrzeby rynku i Klientów oraz inwestując w wyposażenie szkoleniowo dydaktyczne jesteśmy w stanie zaoferować usługi , które są niezbędne przy podnoszeniu kwalifikacji, awansach, czy uzyskaniu zatrudnienia.
Doskonaląc stałą kadrę szkoleniową znającą wymagania Klientów dążymy do maksymalizacji wzrostu kompetencji i uprawnień zawodowych u wszystkich osób, które korzystają z naszych usług.
System Zarządzania Jakością firmy Trening Doskonalenia Predyspozycji jest stale doskonalony, zaś zespół angażując się w realizację jego założeń przyczynia się do zachowania najwyższych standardów w działalności organizacji.